4 mars 2010 ♥

Go'morron! ligger i sängen och har väl typ nyss vaknat. Ingen bra morron enligt mej!

Jag vaknar av att hundarna skäller som faan där nere och att den största av våra hundar ligger och ylar! Blir man inte jävlit irriterad då elr?!
Ååh så jag gick ner och skrek håll käften åt dom (a) (morron humör!)
Iaf så hade mamma råka larma hela huset när hon gått så larmet gick och jag fatta inget för jag hade nyss vaknat! Sen ringde securitas och så fick jag prata med dom för att inte skulle tro att vi hade inbrott -.-' Sen la jag mej och försökte sova igen.. Trevlig morron? Neeh tror inte det va..

Aja nu så ligger jag här iaf. Är ute på bdb och där äre nån kille (Niklas från Gbg) som försöker få mej att ge ut min msn, meen njaa tror inte det va? haha:) vet inte vem killen är ju.

Men tänkte bara berätta att jag har vaknat! woohoo haha :)



//E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0