I love you (L)

Klockan ringde 10.00 idag, men som vanligt låg jag kvar en stund och halvsov.
Skyndade mej sedan upp för att ta en snabb dusch och fixa mej lite innan jag åkte iväg till älsklingen<3
Det blev film och mys, eftersom jag fortfarande är sjuk typ. Är så sjukt förkyld och har lite lite feber.. ;(
Hoppas att det blir bättre snart!

Kvällen ska spenderas i Krylbo med Clara och Hannes (L) Blir massa film och snöpulning kanske?
Vi får se vem som hamnar i snön:) Men hoppas alla får en rolig kväll!
pussar(K)





//E l i i n ♥

Kommentarer
Postat av: claraa

elin vi måste ju kö taktig grejen vi snacka om, jag lovar de kommer funka! :D<33

2010-03-02 @ 17:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0