paus och nyheter -.-'

Nu äre paus och nyheter -.- det är så drygt när det ska vara nyheter och skit näre är film -.-'

Får väl passa på att berätta om min dag då..

Jag hade ju ställt väckarklockan på halv 11, tror ni verkligen jag gick upp då? Neej såklart inte! ;o 
Jag somna om och vakna sen vid 12 (Y) Så jävla skönt att sova!

Drog sen till stallet vid 2 på Us möte, sen skulle jag egentligen till älsklingen men han har blivit sjukare så det blev inget med det.

Så jag gick runt här hemma och vaa arg för att jag hade så tråkigt och för att mamma och pappa inte ville skjutsa mej till hemköp så jag kunde köpa b&j men sen drog jag med mej syster till macken vid willys för att köpa det (Y)

Och nu sitter jag här och är sviiiin trött! konstigt va? eftersom jag sovit till 12 idag ;o
Aja ska väl sova efter filmen. Hoppas alla haft en bra dag!
Pussar(K)

(Imorn äre ju skola igen...)



//E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0