plugg...

Jaao.. nu blire plugg. 6 prov nästa vecka varav 3 man inte kan plugga till.
Måndag; Matte
Tisdag; Nationella prov (2st) i engelska och sen så har vi geografi (so)
Torsdag; Nationella i svenska
Fredag; No i fysik

Som ni ser har jag rättså fullt upp nästa vecka vilket kommer bli jävlit jobbigt! -.-'''

Men förlåt för att jag inte har blogga nå på 2 dagar typ? Men iaf så i tisdags var jag med älsklingen<3
och samma på onsdagen och då vare ju såklart Greys anatomy på kvällen oxå som jag satt och kika på med ett glas varm oboy(Y) Myyysit värre!

Haft en rättså slapp vecka men nu idag så blire plugg och ska försöka plugga lite varje dag nu tills proven:(
Kommer jag klara det? Kanske det kanske :/ Ska fortsätta med pluggningen nu så vi får se hure går.
Men updaterar senare ikväll. Pussar(K)



//E l i i n ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ääch det är bara 93 dagar kvar i skolan. och då är helger och lov och studiedagar med räknade!

helvetet är över snart

2010-03-11 @ 22:15:18
URL: http://knappareknappast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0