Saturday and time for myyys!

Det är lördag.

Ligger här på mitt rum, på golvet eller nej på en madrass som ligger på golvet. Clara sov ju här i natt.
Blev mke flum och skratt och film and cider (MUMS!)

Clara har åkt hem och jag har duschat och käkat lite, fast det var typ nåra timmar sen jag åt frukost.
Ligger nu här med världens huvudverk och helt jävla slut, träningsverk överallt! tkr fan synd om mej själv just nu.

Snart ska jag göra mej iordning för att senare dra ner på stan och möta clara. Sen kanske jag följer med och tittar på 93 killarnas match i kopparhallen vid 6. Efter det antar jag att vi ska hem till Natthis på myskäll framför melodifestival finalen (heter det så? har inte så stor koll) Men nu ska jag gå och dö! pusspuss!

(ska försöka passa på att köpa mej en redbull medans man är nere på stan)



//E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0