Stay alive, helt ensam ;s

Kvällen bjuder på massa myys, film och påskmust, lite chips oxå kanske och tända ljus tror jaa(Y)

Idag äre lördag, har varit med Nathalie hela dagen, vi drog ner på stan vid halv 12, då märkte jag att min mobil var borta! när vi kom hem till nathalie igen typ vid halv 3 - 3 så leta vi ihjäl oss efter min mobil men den var inte inne, så jag trodde jag tappat den på stan.. Men sen gick vi ut och leta lite då låg den i snön på trottoaren! blev överlycklig!

Går kvällen bjöd på film(dumpa honom) gott att äta, dricka och mke mke skratt! Så jävla härlig killen var asså!
Jag diggar honom verkligen :D såklart vare jätte trevligt (Y)

Nu blire fiiiiilm (K)

tror ni jag överlever? :s




//E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0