va bara tvungen att skriva av mig

Sitter och lyssnar på depp musik, hur kunde det bli så här?! Svaret sitter redan i skallen på mig men att ens försöka förstå den gör ont... Åhh vad ja ångrar mig! :'( ja visste att det skulle bli så här! Visste att det inte var en bra ide! men dum som man är gör man saker endå! Usch sitter i skiten igen, du ser mig knappt längre...inga långa telefonsamtal...inget alls :S :'( inte ens något vettigt till svar! Fan att en männsika kan göra sånn stor skillnad..Nu är allt borta. i allafall som det känns,kanske är det bara lite oro,kanske är allt som det ska.. ja vet inte vad man ska göra...Trodde det var en bra ide men fan heller! :'( Åhh, spola tillbaka allt.. Bara till den där torsdagen.. Om ja fick göa om det skulle ja! om ja fick göra det på rätt sett, fan ja är.... Fan

Ville bara deppa av mig lite.. men ski i det ja klarar mig<3


After all the things I've done for you
You never try to do the same
It's like you always play the victim
And I'm the one you always blame
When you need someone to save you
When you thin
k you're gonna drown
You just wrap your arms around me and pull me down























































Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0