When you lose something you cannot replace...

Tack för den korta tiden jag fick vara med dej igen<3 dom 2 veckorna har varit de bästa, mysigaste, underbaraste mest lyckligaste tid i mitt liv. Jag var alltid så lycklig med dej men det här funkar bara inte längre. Vi kan inte hålla på såhär fram och tillbaka hela tiden, det går inte. varenda ggn jag förlorar dej känns det som om mitt hjärta bara slits ut.
Och nu klarar jag inge mera. Jag kommer alltid älska dej och jag kommer alltid komma ihåg dej som den första, största, riktiga kärlek jag haft, för det jag upplevde med dej det var riktigt kärlek. Trodde aldrig att jag skulle bli älskad av nån så mke som jag blev av dej, trodde aldrig att jag skulle älska nån så mkt som jag älskade dej... Men nu är det slut ännu en ggn och jag vill inte inse att jag är utan dej igen, vill inte inse att jag är helt ensam igen..

Men stora kärlekar kommer och går, right? så jag får väl hålla hoppet uppe om att hitta den perfekta killen som kommer älska mej varenda dag, älska mej för den jag är och inte över hur jag ser ut. Nån som alltid kommer finnas vid min sida och stötta mej i alla lägen, vad som än händer, hur svårt det än blir, att han kämpar för oss och inte bara ger upp...

25/2-10 - 14/3-10 I will never forget the time whit you (L)
Så tack för tiden med dej robin, kommer aldrig glömma den<3
Den var underbar<3




//E l i i n ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh lider med dig :( Allt känns skit nu det kan jag förstå. Men kämpa på! Det finns en mister perfect för alla jag lovar. En kille som bara ser en för hur man ser ut är inte värd att ha dig.

2010-03-15 @ 16:35:08
Postat av: Eliin

sv till anonym: Jaa:'( jag får väl försöka med det antar jag.. neej men det var inte därför det tog slut, han brydde sej inte om hur jag såg ut, det var en annan sak, komplicerat :'/

2010-03-15 @ 16:51:26
URL: http://pelonochnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0