En helt ny vecka, en helt ny dag (K)

Det är måndag igen, har pluggat väldigt mke nu idag och igår + i förrgår och i fredags, så imorn ska jag göra mitt sista restprov!! så skönt! Sen har vi ett till so prov på torsdagen och sen äre sluuut med prov! (Y)

Sommarlovet närmar sig snabbt! tänk att det bara är den här veckan och 2 veckor till kvar sen splittras klassen, fan va sorglit men endå skönt att slippa Å-dal :s

Idag har jag varit glad hela dagen! Känns bara så bra!

*Fixat allt till fredag
*Sommarlovet är snart här
*Karnevalen i helgen!
*Underbart väder
*Bästa pojkvännen♥ vännerna♥

Allt känns så bra och det var längesen ska jag säga! Mer än 2 år iaf..






P u s s  E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0