I (L) sunshine!

Lördag!

Dagen har bjudit på massa glass och massa sol! Jag har legat ute i solen typ hela dagen och stekt!
Har fått lite färg nu iaf, vilket är toppen! (Y) Älskar't!

Jag vaknade vid 10 tiden nån gång och då sprang jag ut på dirren för att sola, sen så gick jag och syster på lång promme med vovvarna, var riktigt härligt! Sen när jag kom hem åkte jag till clara och vi cyklade och köpte glass och hallon cider. Åkte senare hem för att grilla med resten av familjen, sen blev det sola igen (Y)
Och nu sitter jag här och pustar ut, men ska nog dra ut i solen igen, lixom man måste ju passa på medans det är fint väder. Hoppas alla får en bra kväll (K)

(Laddar upp några bilder från dagen senare ikväll, för nu ska jag ut igen)


P u s s E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0