Karneval idag igeen (y)

Dagen är lördag och snart kommer Amanda hit till mej, vi ska fixa oss lite och sen drar vi ner på stan :)

Imorse när jag vakna kände jag mej riktigt risig! Mådde illa och hade sjukt ont i halsen och i hela kroppen!
Men så fort jag kom hem så käka jag lite frukost och duscha och tog Ipren, sen kom mamma och pappa hem med taimat (Y) Mådde genast bättre efteråt, men fortfarande ont i halsen, fast inte lika mke.

Igår vare ju fredag - fotbolls tunering (N) Vi kom näst sist! Fan va vi sög, första ggn vi kom nästa sist!
Gick inge bra för mej iaf, va inte min dag igår. Blev skjuten på revbenen ;( + att jag hade jääävlit ont i min höft, kunde knappt springa sista matchen, men som tur är så ska jag till läkaren och se vad som är fel på höfterna :(

Men sen på kvällen så drog vi ner på stan allihopa, började med kebab tallrik/pizza på pizzahuset, sen drog vi ner till karnevalen (Y) Lyckad kväll, förutom sen när alla åkt hem och det börja regna (N)
Hoppas alla får en bra lördag!



P u s s  E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0