Mimmi min underbara ängel(L)

Det har snart gått ett år sen du försvann från mitt liv, i 6 år fanns du hos mej och lös upp mina dagar.
Det bästa som någonsin hänt mej, kommer alltid älska dej vad som än händer och jag kommer aldrig glömma dej min lilla sötnos(L)
Jag var 9 år när jag fick dej, det var den bästa dagen i mitt liv, jag var överlycklig över att vi äntligen skulle få hämta hem dej, jag sprang in i huset där du bodde och fram till den lilla inhängnaden, du blev skit skrajj för den "galna ungen" som kom inspringandes, så du sprang och gömde dej, skit rädd men till slut kom du fram.
Jag har nog aldrig varit så lycklig i hela mitt jävla liv, var så glad över att jag hade dej.
Min snarkande lilla pluppis♥
På kvällarna låg du alltid vid min sida, på min andra kudde breve mej, och snarkade för fullt, det lugnade mej att höra dej snarka, det var det som fick mej att somna lugn och trygg för jag visste att du fanns vid mej, på andra kudden.
Alla minnena med dej, jag kommer inte glömma nått, varenda minne, alla gånger du har fått värsta rycket och bara sprang runt och lekte, den gången du följde med ner till älven och bada, jag skulle simma runt en stor sten, när jag kommit halva vägen så att jag inte såg dej mer, hörde jag dej skälla sen hörde jag ett plums och skvätt.
Sen såg jag dej komma simmandes i panik i hopp om att komma ifatt mej.
Jag fick såklart simma tillbaka och lämna dej på land igen, min lilla knäppis, du lämnade aldrig min sida, du var vid mej hela tiden och om du inte visste vart jag var, om du inte såg mej så ställde du dej och skällde för då visste du att jag skulle komma och hämta dej.
Varenda ggn jag kom hem från skolan så när du hörde mej ute på gården så sprang du till dörren för att hälsa på mej, till och med när jag varit ute i typ 10 min så var du lika glad över att se mej, du stog där och vifta med din lilla svans. Du var alltid med mej, när jag var ledsen så låg du breve mej och när jag var glad var du glad.
Jag lärde dej massa olika tricks och du var så duktig, Du lärde dej så himla snabbt jämfört med dom andra hundarna.
Alla ggr vid matbordet då du kunde få nå ryck och slänga dej upp på bordet för att försöka få tag i nå mat som stog där, Då kallade vi dej för "norpan". Du älskade verkligen mat och jag lovar du skulle kunna ätit ihjäl dej.
Den dagen på jullovet, vi skulle bort och vi lämnade pepparkaks huset på bordet (smart nog) med plast och allt, när vi kom hem så låg du i soffan och såg oskyldig ut, på bordet fanns det bara en bricka kvar.
Du hade ätit upp hela pepparkaks huset din lilla buse♥ Fast du fick ju ditt straff, hela kvällen så låg du och mådde jävligt dåligt och jag var med dej hela tiden, var så orolig för dej, men nästa dag mådde du bättre och fortsatte att "norpa" mat från bordet.
Har så många minnen med dej och jag kommer aldrig glömma dom♥ Den bästa tiden i mitt liv var när du fanns vid min sida♥ 9/2-03  -  15/6-09  Dom 6 bästa åren i mitt liv.

När du dog så dog en väldigt stor del av mej oxå, är fortfarande inte hel och kommer aldrig vara det igen. Skulle göra vad som hellst för att få tbx dej, det var inte rättvist att du dog bara sådär, utan att jag ens fick veta vad som egentligen var fel med dej..
Kommer aldrig glömma sista ggn jag höll i dej, det var när mamma och pappa skulle åka till Falun med dej, jag kramade om dej och höll dej länge i min famn innan jag lät mamma bära ut dej till bilen.
Jag visste inte att det var sista ggn jag skulle få se dej! Fan om jag visste det då skulle jag följt med dej.
Skulle aldrig lämnat dej själv. Jag trodde ju att jag skulle få åka och hämta dej nästa dag,
men på morgonen ringer dom och säger att du dött då på morgonen, dom hittade dej död i din lilla bur. Hela min värld rasa samman..
Du fick dö själv, alldeles ensam utan nån som du kände där och jag har sån ångest fortfarande för att jag lämnade dej själv. Skulle velat vart där med dej. vart vid din sida hela tiden, under den tid du hade kvar här♥ Men gjort är gjort och jag hoppas du har det bra nu, att du inte lider nå mera♥ Och jag hoppas vi ses nåndag igen♥
Kommer ALDRIG glömma dej och jag kommer aldrig älska nån så mke som jag älskar dej♥ Min bästavän♥

Mimmi ♥ Min bv ♥ Min ängel ♥ 9/2-03 ♥






Saknar min underbara lilla bv ♥ Min lilla ängel ♥

 

P u s s  E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0