Sweeeeet 16 ! Grattis clara!

16/5 - 10 Grattis till clara som fyller 16 år idag! Hoppas du haft en toppendag gmn! Älskar dej <3 Idag äre förresten söndag, jag har inte gjort speciellt mke, bara varit till stallet och ridit och såå, gick toppen bra (Y) Red ut en lite sväng runt på vägarna bara och det gick jätte bra, sen red jag på åkern som finns där och han gick jätte fint(Y) Senare åkte jag iväg för att gratta clara lite, vi åkte till willys och köpte b&j och godis, eller rättare sagt clara köpte b&j och jag köpte lite godis. Sen drog vi hem och kollade Harry potter! förlåt till alla som såg mej, hade inge smink och såg riktigt skabb ut idag :s Nu är jag iaf hemma och ska typ städa lite på rummet för det behövs verkligen ska jag säga ;s Ser ut som en bomb har slagit ner... P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0