23/11-10 19.36

Heeeej dudes! What's up ?

Ligger i sängen och kollar på vänner och dricker (otroligt nog!) min första mugg med te idag.
Imorn äre onsdag och det betyder en lååååång skoldag :/ jobbigt menmen.. Datakunskap sista lektionen, hatar det! BooOooring..
Nu ska jag väl ta och fortsätta kika på vänner och smutta på mitt te, ha en mysig tisdag kväll!

Bjuder på lite bilder! (igen)

Bilder från skolan (i köket) i måndags eller tisdags förra veckan

glömde min mössa så fick låna en som va svart/vit rutig, smälte bra in i byxorna haha x)


"hemma mys outfit" för onsdag



Adidas: team Sportia
Mjukisar: team sportia
linne: vermoda
Halsduk: Lindex

Hunden sussar sött under mitt ihop vikta tjocka dun täcke :') göölllligt





P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0