Friday night!

Snart så hoppar jag kanske in i duschen, vet inte om det är så nödvändigt, skönt men äre verkligen nödvändigt när jag duscha för nåra timmar sen ? (imorse) Mjaaa vet inte det va.

Men ska väl iaf börja göra mej iordning lite smått sådära. Det blir bio ikväll (kvart över 9) med ett litet gäng som jag inte träffat på så länge :) Vi ska iaf nämligen se Harry Potter och dödsreklierna (Y) Undra om den är bra då ?

Aja idag vare iaf skola, hade svenska och sen idrott sen sluta jag vid 12 :) Drog till kupolen och köpte en sak åt mamma som hon ville att jag skulle köpa, köpte även body peeling och rak"tvål" eller nåå... jaa....

Detta spelas iaf på min data just nu.


______________________________________________________

HP - dödsrelikerna



TREVLIG KVÄLL ALLA!!! :***



P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0