Reklamreklamreklam...

ReklamReklamReklamOchÄnnuMerReklam!
Mjoo, jag har skaffat jobb! Ska från och med denna helg (I fredags) dela ut reklam i skogsbo på söndagar.
Kanske inte ett toppen jobb men man får ju pengar för det. Så imorn bäre ut i slasket och dela ut reklam!
____________________________

Nyss kom mamma upp med en varm, rykande kopp tee. Så nu sitter jag här och väntar på att det ska bli lite svalare, så att det går att dricka det utan att bränna sönder munnen! 

Min lördagskväll kommer iaf spenderas framför tv'n med lite gött att käka på och kul att kika på.
Låter inte helt fel en dag som denna va? Minuset är väl att jag saknar sällskap idag och jag som hatar att va sj ibland. Men får väl gosa med hundarna ist!




p e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0