Chooklad = min räddning på dagen!

Jag vaknade med värsta bra humöret! Men det förendrades ju snabbt tyvär :( Drog till skolan,massa tråååkiga lektioner som vanligt. Drog hem, cykla till stallet för att leta efter mina nycklar, gick inge bra.. Jag gick 1.5 km (slingan) men hittade dom inte :( så jag och nathalie ska skritta ut barbacka imorron och kika efter dom igen :/ HOPPAS VI HITTAR DOM!! annars får jag panik ju..

Aja imorn äre helg oxå (YY) najs som fan, jag sover hos nathalie typ som vanligt då :D Och sen på lördag rider jag seven igen (Y) och på söndag ska jag va med amanda tror ja (Y) Slapp helg!

men nu sitter jag och käkar choklad och tittar på vad blir det för mat ahha x) aja snart ska jag väl sova, för att orka sista skoldagen imorrn dåå! Aja hoppas alla haft en bra dag!



GODNATTTTTT!



P u s s E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0