Förlåt min vrede

Försiktigt låter jag pekfingret lägga sig kring avtryckaren.Metallen känns kall. det är dom två första meningarna i min nyköpta bok!

Haha påtal om ingenting, Idag torsdag hare verkligen varit en superdag! :) inte nog med att vi slutar tidigt i dag så fick vi sluta i stället för 10 i 3 tio i 2 :D överlycklig, tvingade hem pelon som har gått på stan med mig hela dagen! :) super kul! :)♥ sen drog ja några timmar till min 4bente bebis och gosade lite med honom. Sen var klockan lite innan ni0 då drog ja och träffa benjamin och basse en snabbis! :) men nu är jag klar för natten! ska bli skönt att sova och i morgon far det till läkaren och kolla upp alla mina fel! hahah :P sen mot kvällningen kommer michelle och övernattar troligen, länge sen :) mkt att snacka om i allafall :)<3

nu ropar sängen på mig!


Pusssss heeeeej♥

Na th al ie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0