I think I'm gonna be sick and it's your foult !

Slipknot (L)

Tooooday äre torsdag, eller jo snart fredag! (fredagsmys hemma hos syster) Imorn äre skola som vanligt, men värsta chilldagen (Y) 2 lektioner + sovmorgon. NAJS! Aja efter skolan tar jag 13.53 tåget om det går på fredagar vilket det kanske inte gör, ja vet inte än. Sen drar jag direkt upp på stan och hämtar mina klockor som jag lämnade in i dag för att dom skulle minska dom, dom var vääldigt stora! Ajaaa.. sen drar jag till syster och sover där!

Idag så hare vart skola, vi har haft skolfoto! Och alla hade på sej bageri kläderna, vilket var väldigt kul!(Y)
Sen när jag kom hem till krylbo så åkte jag hem och frääscha upp mej sen drog jag till stan och träffa amanda, gick på stan en stund, köpte 2 linne och 1 t-shirt från VeroModa och allt fick jag för 100kr! Billigt!
Sen drog vi hem till mej och kolla film och mumsa på en varsin b&j som vi köpt! (a

Men nu ska jag sova iaf! Godnatt alla! (K)




P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0