JAG = DÖÖÖÖD!

Precis så äre! jag döör..

Ligger i sängen och har sjuuuukt jävla ont i mina knän! (ÄCKEL KNÄN) Har värme kudde åå allt men hjälper inte så mke faktiskt :( Skulle vilja ha en feet godis påse eller b&j nu ju, tka lite synd om mej sj för en ggns skull!

Men iaf så idag fyllde min syster år (grattis!) så vi var dit och fira henne och fika lite :) kom hem runt tjugo över 8 eller varen va, aja så då la jag mej direkt i sängen och dog lite (äckel knäna) och har faktiskt varit lite duktig och jobbat med saker jag ligger efter i (skolgrejjer), sjukt jobbigt men måste göras tyvär -.-' 

AJAA nu ska jag gå ner och värma värmekudden en stund i mikron en stund sen gå och dö igen. Ha en bra kväll alla!






P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0