Never. Back. Down.

Trött.Tröttare.Tröttast.

Kom hem för en stund sen, har varit med clara, adde och marcus (Y) Vi drog till donken i hedemora och käka, göttt!
Sen åkte vi hem och kolla film. Och nu ligger jag i sängen och chillar. Kollar klart på filmen never back down!

Det va fredag idag, fast det kändes som lördag! Beror nog på att jag sov hos syster på en torsdag ist för en fredag, men aja sjukt fint väder vare idag så jag har passat på att sola, typ hela dagen! (Y)

Sov ju hos syster igår och då köpte jag en liten bra grejj av henne, en grejj så att man kan titta på film på tvn direkt och inte bränna ut till skivor, väldigt enkelt och bra! Kommer bli väl använd kan jag lova. 

Men nu ska jag fortsätta kolla sen blire sova, ska upp 8 imorn för att jobba! Bloggar mera imorn, pusssss


Sean Faris är ju med och det är ju inge fel med det;) lite ögongodis är alltid bra! (Y)




P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0