S Ö N D A G 2011-04-17

Sex And The City!

Ligger i sängen och kikar på satc och fryser lite, inte så najs.. Men ska sova snart så då blire najs!

Vaknde halv 10 idag oxå! Va äre för fel på mej ? Vad äre som händer lixom, hmm.. 
Aja man är ju uppe längre iaf, får en lite längre dag, inte för att jag gjort så mke idag ändå hahah (Y)

Vaknade - gick upp - jobbade - la mej i solen - åt - träffa clara adde och lucas (Y) det va min dag det.
Det va sjukt skönt att ligga i solen och ba steeeka. Brände mej lite tror jag ;s Men brunare blev jag!
Och nu ska jag stänga av datorn och mysa ner mej i sängen och bli lite varm, så ha en bra söndagskväll!



PÅSKLOV OM 3 DAGAR! (Y)



P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0