Tisdag kväll!

Sitter i sängen och fryser lite om fötterna, har ont i ryggen och är lite kissnödig och har lite tråkigt!
Väntar på Tobias som är påväg hit, han blir nog kvar över natten (Y) Får se vad vi hittar på.

Idag har jag varit nere på stan med syster i jakt på parfym och foppa tofflor, och det hitta jag! + en skjorta. såklart jag hitta en skjorta. Aja lägger upp bilder nångång i veckan.

men denna parfym köpte jag iaf, luktar så sjuuukt gott! min favvo parfym :))


Och förlåt för den dåliga uppdateringen men har haft så mke pågång (Y) Har vart ute hela dagarna och kommit hem runt 2 på natten varenda dag, men det har ju varit så fint väder (Y)



Men igår t ex så träffa jag clara och vi bestämde oss för att åka till utsund, så fick vi skjuts ut dit av anton och erik som sen stannade kvar med oss där, sen drog vi hem och fixa lite grejjer och dom åkte och handla och sen åkte vi till lillsjön och grilla, suuuper trevligt :))
Sen hem till mej och spela lite kort i typ 10 min sen hem till anton och erik och kolla film, saw 6! Lite äcklig den filmen ;S Aja och nu ska jag väl hitta på nått annat än att sitta hära och  vänta framför datan på tobias.
Ha en bra kväll! Blir nog inge mer bloggning för mej idag. Pussssssss!




P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0