Trött och sliten elin..

Saker som jag MÅSTE göra idag men inte orkar..


*Städa mitt äckliga rum! (ser för jävligt ut med alla kläder överallt och disk och tvätt..) 

* Gymma! (har inte gymmat på sjukt länge, så borde åka dit och röra på fläsket!)

* plugga till provet på tisdag! :(  (har inte pluggat nått alls, så trött på skolan! men jag måste väl.)

* rensa bort lite saker (har sjukt mke saker som inte användas, ligger och skräpar ner bara)

* Sluta sitta vid datan och ladda ner filmer! -.-  8har laddat hem ett antal filmer, och kaninte ens se dom på min data eftersom ljudet vill inte och blden vill inte komma fram heller -.- så det är toppen!!



Känner mej sjukt äcklig idag! Osminkad och ser ut som jag är nyvaken, trött och sliten!

Hoppas ni får en bra söndag alla! (Y)






p e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0