Aggressiv men endå snäll (a)

Är på lite aggressiv humör just för stunden! Cp internet har ju dampat lite idag, försökte blogga imorse men det gick inte, blev riktigt arg då! :@

Aja nu är jag på bättre humör, humörsvängningar? NEEJ inte här heller..
Men jag har för några timmar sen kommit hem från stallet, va ju där och red Seven för första ggn på länge (och första ggn i år!)

Men jag red ut i en timme och det gick hur bra som helst, tränade lite tempoväxlingar i trav och i skritt kortade jag han och längde han och mjukade upp han riktigt ordentligt. Han var JÄTTE duktig och gick fint ner på tygeln. STOLT och NÖJJD! :) Han fick ett litet glädje ryck och försökte galoppera iväg snabbt oxå ahha buus Seven :')  Men är toppen nöjjd! Red såklart inge hårt med han eftersom han har stått sen i december typ. Aja det var riktigt roligt att få komma igång igen (Y) Hur har eran dag varit då?

Några söta bilder på Seven buus!






P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0