Criminal minds såklart!

Nu har nathalie varit riktigt duktig och gjort om bloggen så den blev lite ljusare, det går ju mot vår nu så en lite ljusare blogg passar bättre än mörkt och ruggit! (Y) Headern är inte klar än, vi bestämde oss för att ta en annan header som är lite mer personligare, typ en bild på båda oss 2 :) Aja tkt den blev fin iaf, eller va tkr ni ?




Nu ligger jag i sängen och väntar på att Criminal minds ska börja, ruskigt bra! Funderar även på om jag ska ta in och käka lite b&j, mums! Idag har jag bara legat i sängen, typ som vanligt men har försökt varit uppe och rört på mej lite, har även tagit ett bad (min feber är ju borta nu typ) iaf så hade jag lite ansikts "spa" och hårinpackning och sånt. Men nu börjar criminal minds och jag ser direkt att det är ett avsnitt jag redan sett :// aja det är bra endå! Men ha en bra kväll nu alla, pussss.


  ??





P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0