Dagen blev inte som planerad

Fredag.

Precis, dagen blev inte som jag trodde att den skulle bli, först skola och sen reklam och sen rida och kanske gymma.

Nej för ist så blev det ingen skola, sen skotta jag HELA jävla uppfarten på våran gård tog ca 1½ timme.
Sen stack jag iväg till gymmet och tränade tsm med nathalie, skönt, svettet flödade! mysigt jag vet.
Men efter det drog jag hem och då hade klockan redan blivit halv 6 så jag slängde i mej lite mat och drog sen iväg till buS seven! Och sen hem och gjorde reklam skiten..

Och nu sitter jag hära, funderar på att lägga mej i sängen och kolla på film eller om jag ska kolla på nån mera film på datan (Y) Aja ha en fortsatt bra kväll!






P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0