G O D M O R G O N !

villintevillintevillintevillintevillinte!

USCH vad det är kallt! Det är kallt överallt! Ute och inne och ååh! 

Det är tisdag idag iaf och skola som vanligt, jag slutar runt 2 idag, sköönt! Händer typ inge speciellt, ska försöka ta mej ner till gymmet på kvällen bara. Annars äre som vanligt!

Men nu ska jag pallra mej ner och ta en vaaaarm dusch! Men sen får jag lov att gå till stationen i typ - 100 garder känns det som! :( Aja ha en bra dag! Pusssss

Kanske har mina rosa mjukisar idag? Hmmm.... kanske det kanske...





P e l o n ♥


Kommentarer
Postat av: Martina

hahah himla tur att du kommer hit på fredag, här äre vaaarmt ;)

2011-02-15 @ 20:33:32
Postat av: pelon

haha jaa verkligen! bastu nästan ;)

2011-02-16 @ 11:07:24
URL: http://pelonochnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0