"Hissa och dissa"

saker jag hissar

*programet Stalker på tv4fakta!
- JAG ÄR BESATT AV DET! så sjukt fucking bra!
* Snälla människor som förgyller ens dagar
- Jag säger bara utan mina vänner skulle livet inte vara värt att leva!
* Dagar då man är skolsjuk
- Känslan av att vara skolsjuk är så himla skööööön!:D
Saker jag dissar

*stalkersna som är med på tvprogramet stalker

- Helt sjukt att det ens finns sånna människor!säger bara en sak! SKAFFA A OWN LIFE!
* Folk som lägger ut bilder när dom cuttat sig och skryter om det
- Inte nog med att ni cuttar er så behöver man verkligen inte skryta om det,det räcker med att säga att man mår dåligt på ex.blogg, all fakta behöver inte komma ut
* När väckarklockan ringer på en äckligvardag
- Varför köper inte alla en iphone och så gör vi så att inget alarm ringer och så skyller vi på den! :D


Na th al ie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0