M U S I C is T H E shiiit

Movie time! 

Gissa vad för nåå? Jo titanic! Va väldigt längesen jag såg den så nu blire fan den, få gråta ut lite.
Tkr det är en riktigt bra film! Men hata slutet såklart..


Aja samtidigt som jag ligger här i sängen så ska jag bränna nån skiva med lite blandad bra musik (Y)
Det blir awesoome det!

Imorn äre tisdag och då blir jag ensam hemma nästan hela dagen, sjukt najs! Men ska ut till stallet på morgonen iaf och rida Seven. Sen ska jag försöka ta mej hem på nått vis, antagligen gå -.- men när jag kommer hem ska jag göra mat! Blir bea-sås och pommes och nått till det :) Får se vad som finns i frysen! Aja sen så kommer nog linus hem till mej eller så drar jag till han, vi får se!
Men ha en bra kväll nu alla söta läsare!

Sevenbuuus!





P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0