9 saker inte många vet om mej..

1) Jag har klaustrofobi, vettefan hure stavas men jag är väldigt rädd för att vara på trånga utrymmen eller att vara inlåst eller bli instängd i nått trångt utrymme utan fönster och så.

skulle aldrig gå ner i en trång grotta.. filmen instängd 1 och 2 (USCH)


2) Jag är beroende av choklad!! Kan serisöt inte sluta äta choklad, så jävla gott! Har försökt sluta käka så mke choklad men det går fan inte, tur att jag gymmar! Annars skulle jag vara smäll fet vid det här laget..


3) Jag visar oftast inte hure egentligen är. Tkr inte om att visa mej svag inför andra. Så jag håller allt inne, försöker att inte visa nått, om hure är. Gråter inte inför folk, skäms över mej sj då

4) Jag har nog sverigest SÄMSTA sjförtroende. Hatar verkligen allt med mej sj. Blir ofta väldigt besviken/arg på mej oxå, skyller allt på mej. Kanske inte verkar så men det hänger ju ihop med punk 3. Men endå bryr jag mej oftast inte vad folk tkr, bara ibland. sjukt knäppt!

5) Vikten, är skit rädd för att bli fet. Håller väldigt noga koll på min vikt så att jag inte går upp! Ibland blir jag bara så äcklad över mej sj, över att jag ens äter.


6) Jag hatar spindlar! Jag skriker seriöst om jag ser en spindel, börjar nästan gråta ifall jag hittar en som kryper på mej! USCH :((


7) Är jätte rädd för att bli lämnad ensam. Sjukt hemskt och läskigt att bli helt ensam, aldrig få ha nån.
Skulle aldrig vilja bli helt ensam..


8) Stör mej seriöst på folk som tror att dom är nått! Folk som trycker ner andra personer bara för att känna sej bättre, folk som mobbar, folk som tror att dom är sörst, bäst och vackrast, folk som inte tar hänsyn till andra, skiter i vad andra tkr eller vill. STÖÖRT! blir seriöst skit arg och vill ba ge dom på käften!

9) Älskar musik! Musiken kan jag inte leva utan, skulle aldrig klara mej! Vissa låtar asså, man känner igen sig så jävla mke! Texten har så mke att "berätta". Blir inspererad. Klara mej helt enkelt inte utan musiken!



P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0