Sängen - film - datan - hooks.se

Torsdag igår, sry men kunde inte blogga nått alls då, internet cpade sej -.- Försökte ju iaf gå till skolan igår men det slutade med att jag åkte hem, hade lite feber kvar fortfarande.. :@

Idag äre iaf fredag, får en chans att vila upp mej iaf under helgen eller justja jag ska dela ut den där äckel reklamen -.- Aja annars händer det inte mke under fredag och lördag men på söndag så ska jag ta mej till stallet och rida för första ggn på lääänge, seven har ju stått i några veckor och fått vila men nu äre dags att få igång han! Vilket ska bli väldigt kul att få rida igen(Y)





just nu ligger jag i sängen och kollar lite halvt sådära på film och så har jag min lilla rosa data på magen, kollar runt lite på hooks.se  Det finns lite saker man skulle vilja ha! om man bara hade lite pengar ://

Ifall jag had egen häst så!


Haha tyckte det va lite gulligt med färgglatt täcke :')


Allround / hopp showmaster schabrak, fanns i olika färger


Aja nu ska jag väl fortsätta kolla runt lite, ha en bra dag alla! Pusss




P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0