En tanke i mitt huvud...

En tanke som bara finns i mitt huvud.

En sak som jag har kommit på är att hur underbart att det skulle vara att ha egen häst.
Har bara haft egen ponny och vart delägare på en storhäst och haft ett antal foderhästar.
Men skulle va rätt härligt med egen häst.
Funderat på det rätt länge och bestämt att jag ska börja spara. Kanske skaffa egen ? hmmm... kanske (Y)

Kollat runt lite på nätet efter hästar till salu och föll för det är stoet!
(den lilla lilla nackdelen är att hon är 15 år i år, skulle velat ha en lite yngre iaf)

http://www.hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=439001&inriktning=&typ=

Men ifall jag ska köpa så kommer det inte hända på flera år tyvärr, måste spara massa pengar. 
Men just nu bara en tanke som flyger runt i mitt huvud.


P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0