Orka blogggga.

Jag orkar knappt blogga! förlåt men så äre

Måndag idag, har mått illa i princip hela dagen och velat åka hem från skolan. Men det fick man ju inte..
Idag händer det inget speciellt, ska ba jobba med redovisnings skiten som jag ska försöka göra i veckan för nästa vecka ska jag stå i butiken igen -.-

Igår kväll så satt jag vid datan och kolla på lite filmer jag laddat hem, bl a Dear john, Inception, remember me och harry potter sista filmen men del 1. Dear john va ju AS bra men fan hata slutet, sorgligt vafan :(( Och inception tkt jag inte heller om slutet ;S Drömde han fortfarande eller vad hände där i slutet ? :O
aja nu ska jag jobba med redovisningen... Ha en bra kväll alla!

FILM TIPS!






P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0