Soooo siiick!

sjuk sjuk sjuk sjuk

Det är måndag och jag är sjuk, som vanligt! Vaknade upp igår av hemsk huvudvärk och 39 graders feber :(
Blev såklart ingen skola för mej idag, men det är lite bättre idag iaf. Febern har sjunkit lite och huvudet gör inte lika ont längre men blir ingen skola imorn heller ://

Idag har jag bara legat i sängen och kikat tv eller typ halvsovit. Tråkigt som fan! Och ikväll ska jag oxå bara ligga hära och kolla på tv -.- Aja mamma och syster åkte iväg till ica så då beställde jag 2st b&j. Det va nå erbjudande om att det va 2 st för 75kr eller vare va, måste passa på då lixom haha, så nu behöver jag inte köpa det på längee (y)

Från o med nästa månad börjar jag spara pengar till en egen häst (Y) får se hure går med det.
Men nu, ha en bra kvälll alla!

2st bilder jag tog i somras på hunden :)





P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0