D A G E N S

Tänkte att jag skulle göra en sån där dagens bara för att jag har tråkigast..

Dagens humör: Irriterad, lite smått aggressiv ;s
Dagens mående: slöö som fan
Dagens borde: hitta på nått så att jag inte dör av tröök elle nåå..
Dagens frisyr: boll på huvet, de vanliga
Dagens klädsel: BILD NEDANFÖR (i förra inlägget)
Dagens planer: INTE ETT SKIT! -.-''' trodde jag hade planer men NEJ de ändrades.
Dagens materiella vill ha: PENGAR så att jag kan åka till borlänge!
Dagens längtan: Nått att göra!
Dagens fundering: de vanliga (hemliss)
Dagens beroende: de vanliga 
Dagens tråkigaste: Att jag inte har nått att göra på en fredags kväll! -.-
Dagens tidning: Ingen
Dagens låt: Until We Die - slipknot

Hejdå nu ska jag gå o dö ;) tyyyp



P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0