DÖD mus.. Dumma katt!

Dumma katt...

Hörde MJAU utanför dörren eller vare nu va. Öppnade dörren men såg ingen katt så jag locka lite på han då hörde jag piip piip från en mus och sen så hörde jag knaak tyyp, antar att han högg in på musen då -.-

Dumma katt! :( Aja det är ju sånt dom gör när dom är ute antar jag, men han behöver ju inte ta hem dom för att visa hur duktig han varit! -.-''



Men nu ska jag ta och borsta gaddarna och sen gå upp till sängen och kanske kolla mer film? Vi får se hure blir.
Förresten så har inte johan falk filmerna laddats klart än så jag får kolla på dom någon annan gång.. :)
Men nu blire inge mer inlägg idag.. Så godnatt allihopa! sleep mode ON




P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0