Har inte haft nå blogglust alls..

Sry för det! Ska försöka bättra mej.

det är onsdag idag och idag ska jag upp på stan för att träffa Eve (vilket var lääängeesen) och vi ska fika o prata skit ;) Senare på dagen ska jag till ärtskidan! Vi får se vad vi hittar på. Men nu ska jag nog hoppa in i duschen, fast först : lovade er bilder från Sonisphere och öland och lite annat så här kommer några bilder :)

(OBS! så att ni vet så skriver jag alltid tillhörande text till en bild ovanför bilden!)

Sonisphere! hade bara 2 bilder på min mobil från stockholm, så kommer fler nån annan dag.

Slipknot va helt klart bäst!

 
ÖLAND!

Vår "härliga" strand!  *host*  :s va inte så skönt att ligga där o sola..



Vi åkte även till böda sand (bästa platsen i sverige enligt mej) så underbar strand! :)

kunde inte låta bli att knäppa kort på stugan min familj brukade hyra varenda sommar :') (den där röda, lilla)



Vi åkte till Fagerör och gick runt lite där, man kan hitta så otroligt mke fina ovanliga stenar där!




Vi åkte även till Byxelkrok, ja o clara hitta dom här fina skyltarna till FOPPA tofflorna ;)


Vi åkte oxå och kollade på raukarna






Och en dag så cyklade jag och clara och köpte glass, ångrar mej fortfarande (en glass för 78kr!!) :S


Vi åkte till nån väderkvarns grejjs, spelade minigolf(kommer bilder på det nåndag) och så åt vi där (Y)



Solnedgången, sista kvällen på öland


Ben och Staffan fick för sej att dom skulle bada oxå, såg riktigt kallt ut :S




När vi cyklade till stugan igen vare jätte fint med månen som lös över åkrarna, men fick såklart inte med det med min mobil kamera -.-





Byxelkrok, vi väntade på båten vi skulle åka med över till oskarshamn, ja o clara gick o köpte godis ;)



Snäckorna som jag tog med mej blev mos när min mobil åkte ner i facket jag hade dom.. -.-
aja haha.. clara fick ju kul iaf :')


Dom här bilderna var bara mobil bilder så jag har betydligt många fler bilder! men dom ligger på min lilla dator så resten av bilderna dyker väl upp nån dag :)



P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0