IDAG har jag...

Idag har jag inte gjort mke..

Fredag idag och jag har som vanligt inte gjort ett skit -.-' Börjar faktiskt längta till skolan så att man nhar nått att göra, så tråkigt har mitt lov varit.

Idag har jag:   * sovit länge
                        * solat
                        * käkat tacos
                        * övningskört för första ggn (va skiit kul)


Det är de enda jag har gjort och igår gjorde jag ännu mindre.. Aja men när jag inte har nått att göra blir jag så jävla sur/arg och sen ledsen så efter det så orkar jag ändå inte göra nått för då har jag lagt ner all energi på att vara arg som faan. Så antar att de är så kvällen kommer se ut.


Den där nedanför, det e typ jag!







P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0