FrankeBoy!

Johan Falk!

Ligger i sängen och kollar på Johan Falk - GSI (Y) Frank wagner, han e så jävla grym + att han är jäävligt snygg oxå ;)
Just nu äre nyheter men den börjar kvart över igen.

Idag så har jag inte hunnit med så mke, vaknade och åt frukost, bakade kladdkaka och sen drog jag till tandläkaren, det gick bra, inga hål eller nått (Y) Sen drog jag upp på stan och köpte nya näspiercingar eftersom jag inte har haft nån i på en vecka! Men de hade inte växt igen iaf, det är bra!

Och nu på kvällen har jag gått på en promme med 2 av hundarna, gick mot stallet, FYFAN va jag saknar att rida, helt jävla sjukt att man kan sakna nått så jäla mke! :( Aja jag ska fortsätta kolla nu! Ha en bra kväll! Pussss

Frank!







P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0