Jurassic Park!

Ligger i sängen och glor på film, som jag har gjort sen jag senast blogga runt 2-3 -.-' Spöregna som fan och åska så då fanns det inte så mke mer att göra än att glo film.. Tittat på Harry Potter och sen på jurassic park filmerna. Och så fick jag lov att åka och köpa kakao till min syster som hade börjat baka kladdkaka men inte kollat om vi hade allt hemma ens. Aja..

Vafan ska man göra nudå? Gå ut och gå kanske? Eller nått.. Bjuder på nåra bilder ni inte sett!


claras nya kompis ;) haha

Vovven som blivit opererad, tratten på! :)

haha försökte lura folk att det va en riktigt tatuering.. Gick inge bra -.-


(inga mer bilder)




P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0