Längesen jaa!

Sommarsommarsommar!

Man kan ju inte göra annat än att älska vädretsom vart de senaste dagarna! Sol och sjuuukt varmt!
Har solat lite varenda dag nu och börjar bli helt okej brun men neger ska jag bli i sommar! (Y)

Aja jag har inte bloggat så mke på senaste tiden pga att jag haft massor att göra. Och har väl inte riktigt setat vid datan varenda dag. Mennu bloggar jag iaf och ska försöka fortsätta varenda dag!

Idag vare tisdag, bal för studenterna. var där och kolla på dom, alla va verkligen jätte fina :) 

Aa och jag har ju vart ledig från onsdag förra veckan tills idag och idag så åkte jag till skolan till klockan 8 och sen städa vi ur skåpen på 10 min och sen sluta, kändes ovärt att åka dit så tidigt -.-'' Aja imorron är jag ledig igen och sen på torsdag slutar ja, TOPPEN! sommarlov äntligen! (Y) Ska bli så sjukt härligt!!! Aja här är en bild på mej idag.


tyvärr så gick det inte att rotera bilderna så det får duga det här.
  


Linne: H&M
shorts: gjort dom sj.
armband: MeAndFrank
väska: veromoda





P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0