MATKRIG OCH FÅGELBAJS.

Sommar, sommar och sol, havet och vinden och sen kan jag inge mera!

Hmmm... Onsdag idag va ? Har för mej att det va torsdag idag men det är ju fan imorron, och då äre även skolavslutning!
FEETTT sköönt, äntligen sommarlov! (Y)

Men idag när jag vakna så fick jag ett sms av clara, hon fråga om jag skulle med till lillsjön, och klart jag skulle det! Va typ 28 grader och sool :) Awesoome väder idag med! Men vi drog dit och sola, bada och grilla med lite folk.
Drog hem vid ungefär 3-4-5 nått sånt :s Och nu är jag helt sluut! Vill bara mysa i sängen och käka lite godis.
Men jag har inge godis och jag orkar inte köpa och jag orkar inte göra nått så då blire svårt!

Aja här kommer lite bilder från idag!













P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0