Trött som jag vet inte vad..

..heeeelt slut! Har ridit ut tillsammans med ärtskidan idag på en pigg ponny! Va sjukt härligt att rida igen men va lite ovant i början haha (Y) Aja sjukt kul iaf!

Nu sitter jag i köket och funderar på om jag ska åka upp på stan och ta ut pengar och se hur mke jag har kvar.
Måste ha pengar kvar tills nästa vecka för då åker jag till stockholm på sonisphere festivalen! (y)
Sen åker jag direkt från stockholm till öland, eller nej inte ända dit men nästan haha :) Ska dit med clara och hennes föräldrar och det kommer bli super kul (Y) Men ingen bloggning då ;) Men nu ska jag stänga va datan! Ha en bra kväll!

Ölandsbron :) Och stranden där (1 mil lång) helt underbar! sanden (Y)








P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0