Vafan gör man när alla andra har sommarjobb?

Det enda jag har gjort om dagarna den här veckan är typ gymmat - gått med hundarna - kolla film -.-
Det finns inget att göra när typ alla har sommarjobb! -.- Så tråkigt.. känner mej instängd!

Idag vare iaf torsdag, och jag har gymmat med nathalie, när hon slutade jobba då och sen har jag bara legat i sängen och kollat film. Finns inte så mke att skriva om just nu, så ha en bra kväll!



Det är SJUKT va jag saknar det.



Pocahontas, det kändes som evigheter sen jag va delägare på henne ;o  3-4 år har gått.


Det är helt SJUKT va jag saknar att rida! Gått flera månader sen jag senast satt på en hästrygg. Börjar bli desperat, eller nej jag är redan det. Usch.



P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0