Pluggar som bara den..........

Musik och massor av plugg.

Sitter i datarummet och pluggar, jobbar på mitt påskprojekt och lyssnar på musik. Men ska nog snart dra ut och sola, ser rätt skönt ut ute i solen (y) Måste även plugga till bageriprovet jag har imorn och på tisdag.... kul, fast neej -.-

Aja det är söndag idag och jag har tänkt att jag ska hinna med att plugga klart, sola och städa rummet..
Men skulle vilja grilla nere vid älven och chilla med lite folk :) Skulle va najs! (Y)
Får se vad det blir.

Jag hade tänkt lägga upp lite bilder oxå men det får bli ikväll. Jag har nämligen shoppat lite bara haha :)
ha en bra söndag alla läsare!





HITS JUST NU (<--- tagga för karnevalen nästa helg haha) :D




P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0