......usch va fet jag är.... äter lite godis.... som vanligt

Tisdag.. Jag vill ha FREDAG! Ge mej fredag nu vafan!

Idag så hände väl inget speciellt mer än att slutproven i bagerikurs A är avslutad och det gick fett bra så är sjukt glad för det och för berömmet av mina lärare som jag fick! (Y)

Har inte gjort mke alls idag mer än att chillat, borde plugga men orkar verkligen inte! -.- Och snart äre bb sen blire sova, skönt som fan!

Bjuder på lite bilder som jag lovat, nya saker, köpta förra veckan!

Ny kjol + linne (kjolen från H&M och linnet frpn CUBUS)


Nya skor från Skohuset

Underkläder från H&M + bikini trosor

Parfym, ansiktsmask och puder från H&M




P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0