DAG 9) Vem jag är innerst inne



Innerst inne är jag en svag person, jag håller allt inom mej, har svårt för att prata om hure verkligen är, hur jag verkligen känner typ och så. Så jag håller allt inombords men nån dag kommer "bägaren välla över". Jag är rätt känslig och tar åt mej rättså mke men jag visar aldrig att jag är ledsen, jag "skrattar bara bort det".

Men jag har lärt mej att inte bry mej för mke om vad folk tkr och tror om mej! Man ska fan inte bry sej, det bara bryter ner en. Jag är som jag är och SÅ äre ;) Så får vissa folk tro och tycka hur mke dom fan vill om mej!

Jag har vart en riktigt blyg person men har känt att jag utvecklats SOM FAN till en person som "tar mer plats" om ni fattar ? Så jag tkr om att vara i centrum i vissa lägen, men inte att snacka inför folk, typ hålla tal och skit. Inte min grejj om vi säger så.






P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0