fml



En natt på museet

Ligger nere i vardagsrummet och kollar på en natt på museet som går på 4an just nu, men är snart slut så då får jag väl försöka sova. Inte för att det kommer gå men försöka kan man.

Idag har jag bara legat inne och kollat film och tv program. Går kvällen var rolig med vissa undantag. Min förkyldning har iaf blivit lite bättre. Aja nu ska ja stänga av datan. Godnatt!

Dagens mående: helt okej.. förkyld som vanligt
Dagens humör: Arg och irriterad nu på kvällen..
Dagens borde: Inte ett skit. söndags myyys
Dagens vill ha i allmänhet: värme, och ärlighet
Dagens materiella vill ha: b&j..
Dagens beroende: tv'n
Dagens längtan: ingen alls..
Dagens klädsel: mjukisbyxor och min slipknot tröjja
Dagens smink: osminkad
Dagens frisyr: En ful o slarvig boll
Dagens låt: will young - all time love <3
Dagens saknad:  saknar inte ett skit. bara min ängel <3
Dagens dummaste: att sova bort halva dagen kanske ?
Dagens misslyckande: allt
Dagens köp: Inte ett skit
Dagens godis: Marabou - nonstop. och chokladbollar
Dagens mat: nån ny maträtt mamma prova göra idag med kyckling och smördeg eller nå
Dagens tidning: solo antar jag.







P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0