D ö ö ö ö d - känns de som iaf!


Helt slut i hela kroppen, trött och sliten..

Ligger i sängen och kollar på idol, efter idol så hade jag tänkt och bada eller duscha, vi får se vad det blir, just nu lutar det mot ett varmt bubbelbad (Y) Aja får se!

Idag vare tisdag fast det kändes som måndag eftersom det här va första skoldagen i veckan för mej (va ju ledig igår) Aja efter skolan så drog jag och anna till kupolen och jag köpte lite nytt, bilder under! Och jag red även Walky idag och det gick bra :) Helt slut nu bara ;s (sov knappt nått inatt heller :s) Aja ha en bra kväll!



Photo 1: Bh, puder och deo från H&M
Photo 2: Kofta (<--feeeettt skön!) från H&M och halsduk (<--Underbart mysig!) från Gina tricot
Photo 3: Halsduk, kofta, puder, deo och bh




P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0